Monday 11 September 2017

Forex iskustva 2013


Bugi 2013-11-01 12:59:54 UTC 1 Jel ima neko iskustva sa trgovanjem na forexu. Ja sam ima par dana registrriran na webtrader. fxlider i koristim demo accaunt i izgleda dosta zanimljivo. Planiram malo vjebati pa pokuati sa pravim novcem. Moje miljenje je da se da zaraditi tu ali samo sa viegodinjim iskustvom, kao i u veini biznisa, 90 ljudi je u minusu, ali i 90 ljudi nema znanja ni iskustva nego samo ulete i kliku na sve to se mie. Ima li netko da trguje na pravom accauntu, kakva su inskustva. Zgubijumf 2013-11-01 14:42:48 UTC 2 Susjed je na to zabrijao, kupio monitore i pratio neke grafikone. Objanjavao mi je, al mene to ne zanima pa ga nisam ni sluao. Ucrania nakon par mjeseci je odustao, neznam zato je odustao, bilo mi ga je neugodno pitati steelmaiden 2013-11-01 15:19:22 UTC 3 Slino kao i trgovanje s dionicama, samo to se ovdje radi o trgovanju valutama i to s polugom Para promjene ini puno brima. Dakle ako je npr. Valuta u koju si uloio narasla za 0.01, vrijednost tvog kapitala nee narasti za 0.01 nego za puno vie, ovisno o tome o kojoj se polugi radi. 1: 250, 1: 500, 1: 1000 itd. Kao to si rekao, treba imati znanja i sree da bi uspjeo na Forexu, pa ako ti se da uiti ekonomiju. Zato ne probati bugi 2013-11-01 17:23:36 UTC 4 Treba pratiti samo jednu akciju, npr samo eurusd ili neku firmu tipa google, apple, facebook i igrati samo na njih. Ovi koji se pravi pametni i igraju na vie njih u stvari samo kockaju jer nema anse da moe sve pratiti kvalitetno. Ja sam mislio da to sporo ide, ali triste vidim da se to mjenja svake sekunde to znai da u jednom danu moe dobiti ili izgubiti koliko god hoe love. Dadaas 2013-11-02 23:30:30 UTC 5 Ja sam jedno vrijeme pokusavao i testirao razne sisteme. Eu nasao sam jedan, no nikako da krenem u to malo ozbiljnije. Vise godina sam svaki dan gledao mercado i pratio i kad sam trebao napraviti taj korak i konacno poceti s tim ozbiljnije uvijek mi je ensto isksnulo (hakeri napali stranice, seobe servera, neke druge real life stvari) tak da nikad nisam krenuo u to ozbiljnije. No da bi se uspjelo trebas procitati dosta toga, ako neznas sto je a bearish, bullish, fibonacci, razne vrste trendova, média de mercado, vela de baixa, vela bullish, kada se burze otvaraju. Kada izlaze nove vijesti koje ce imati efekt na valute, pol sata prije i poslije tih vijesti kako postupati, aleatório vijesti koje ulete kao rumores ili prave vijesti, prepoznati te iste. Toliko toga da ako je netko laik, da bolje ne dira para. Osim ak to voli i jako ga zanima i ima volje sve to citati online, onda samo naprijed bugi 2013-11-03 02:07:00 UTC 6 Stvar je u tome da ako eli biti u 5 onih koji zarauju na tome, mora provesti Vie vremena na tome de 95 ljudi, itati, uiti vjerojatno godinama, jedan dio svog ivota posvetiti samo tome da bi ti nakon par godina poeo vidjeti neke stvari koji drugi ne mogu vidjeti. Ili ide do kraja ili odustane na poetku. Veina ljudi to shvati kao kladionicu, uplati par sto eura i izgubi ih, neki u dan neki u mjesec ali ja sam svijesan da a nema smisla zato se dvoumin i gledam imam li resursa i snage za ulaziti you takvo neto. Morao bi jednim djelom zapustiti web i vjerojatno bi napravio vie tete nego koristili ali opet s druge strane znanje o tako neemu gdje moe zaraditi novoc moe donjeti puno toga na devido staze. Edog 2013-11-03 10:40:08 UTC 7 pa danas je veina stvari kao kladionica. Od pokretanja projekata i firmi i koje ulozi veliki novac i postoji ansa da ne dobije nita. Istao kao stranice kupi 100 domena i niti jedna ne uspije. Naravno jer si kupio domene za teku konkurenciju i naravno da je tvoja mogunost za dobitak manja, um rizik vei. Para je statistika i vjerojatnost, is tako je i kladionica, i na njoj se moe zaraditi ogromna lova, samo mora poveati svoj posto za dobitak. Mora kao para sim i sam rekao pratiti timove, njihove forme i tako si poveati ansu za dobitak. E tako je is this forex, mora uiti, pratiti, uloiti puno vremena, smanjit si sanu za gubitak i eto ti uspjeha. Danas je sve kladionica. Bugi 2013-11-03 10:52:07 UTC 8 Nisi u pravu nikako. Znanje nije kockanje mada uvijek postoji rizik i kod onih koji znaju ali su anse za uspjeh puno vee. Uzeo si primjer kupovina sajtova. Uzmi jednu osobu koja je kupila hrpu sajtova prije, hrpu takvih sajtova je sama napravila, bavi se sajtovima 10 godina, zna sve rizike, provjeri sve podatke, zna cake na koje varaju proavai. Uzmi drugu osobu koja uleti u web biznis, ima 1000 eura, ode na flippu, klikne na neki sajt i kupi. Prvi primjer ima 80 anse da e uspjeh drugi 80 za neuspjeh. Isto je i sa forexom, biznisima. Sigurno da netko tko ima 10 kafia, na osnov toga iskustva gotovo nemogue da otvori 11. i da fali, dok netko tko otvara prvi kafi ima nerealne procjene i vjerojatnost za neuspijeh ne velika. Kod kladionice nije tako, sustav je namjeten protiv tebe (npr na 2 tipa iste anse nije teaj 2: 2 nego 1.85: 1.85 gdje si odmah u minusu za 0.15) mada kod kladionica postoji neki mali faktor znjanja za razliku od kockarnica gdje igra iskljuivo srea . Dadaas 2013-11-03 10:54:55 UTC 9 Ahhh dobro, ne trebas triste opet tako puno toga posvetiti. Problematika i kladionice i Forexa, um vjerujem i svega ostalog je u tome sto neznas, nisi iskusan, ne prepoznajes situacije, neznas kako reagirati u odredjenim situacijama. Odnosno neznas kakav ce biti output na tvoj input. Zato je potrebno isporbati, istraziti, zabiljeziti, izracunati i onda tek znati kakav je output na tvoj input. Kad to znas onda su stvari jako jednostavne. Sto se tice kladionice, kada ti znas da je neki dogadjaj naprimejr 50 i kladionice ti nude koeficijent 2.01 i ti to ne odigras, ti bacas novce, odnosno ne zelis zaraditi. Isto vrijedi kad ti ulazes na koeficijent 2.00 a sanse za njegov ishod su ispod 50. Dugorocno bacas novce odnosno gubis. Kladionica kao sto se kladi 90 ljudi nije kladionica, para je porez. Slicno je u Forexu, samo Forex je daleko prljavija igra od kladionice, u kladionici imas namjestaljke, pa ponekad kad si siguran da je oklada profitabilna izgubis, um nebi trebao. Dok u Forexu u jednom danu sve moze krenuti po krivu, sto zbog navlakusa, losih najava vijesti, laznih najava, tak da i kad si siguran da ti nesto u Forexu donosi dugorocno lovu, ti je mozes izgubiti u kratkom roku. Zato je vazno imati ako i kktungi tako i u forexa, pa cak i u svakom biznisu, GESTÃO DO DINHEIRO. Odnosno novce koji ti garantiraju da ces prezivjeti sve nedace i gluposti koje ce pogoditi tvoj bankovni racun, a ti ces prezivjeti i dalje igrati normalno jer znas da para sto radis dugorocno donosi lucro. Edog 2013-11-03 14:54:11 UTC 10 Para je ono to ti govorim, da je sve rizik, ti ​​moe sada poeti i izgubiti lovu, sve dok ne stekne iskustvo i dok sam ne naui i to znanje koristis da si smanjis Postotak rizika, tako je sa svime. Dadaas 2013-11-03 22:55:10 UTC 11 Da i nitko ti ne garantira da ces uspjeti nauciti. Koliko ljudi je islo na faks pa odustalo. Janjicar 2016-07-04 21:08:38 UTC 12 Ima li neko da jos uvijek trguje valutama. Koliko je fxlider siguran. Neki dan sam uplatio 100 i dobio njihovog bonusa 100 (koji predje na tvoj racun kada zaradis 150, sto sam i ispunio) Trenutno imam nekih 500 pa u sljedecih par dana sam mislio isplatiti dio togg novca da vidim koliko su pouzdani, pa me interesuje ima Li neko vec iskustva s njima bugi 2016-07-05 08:33:01 UTC 13 Ima li neko da jos uvijek trguje valutama. Koliko je fxlider siguran. Neki dan sam uplatio 100 i dobio njihovog bonusa 100 (koji predje na tvoj racun kada zaradis 150, sto sam i ispunio) Trenutno imam nekih 500 pa u sljedecih par dana sam mislio isplatiti dio togg novca da vidim koliko su pouzdani, pa me interesuje ima Não há informações sobre este produto. Tako da aka nastavi na kraju e sigtho biti u minusu kao u svakoj kocki. Para je kocka ak i za velike znalce a pogotovo za neuke. Digni novac i bjei, moj savjet, ako se navue na to najebo si jer to napravljeno da die adrenalin. Janjicar 2016-07-05 10:06:32 UTC 14 Da li si koristio analize iz tradingcentral. Ili si na svoju ruku pratio indikatore i ostalo Veoma su dobre i ako pratis samo ono sto oni rade moze se zaraditi Eu negoço nego dobro bugi 2016-07-05 11:51:37 UTC 15 Da li si koristio analize iz tradingcentral. Ili si na svoju ruku pratio indikatore i ostalo Veoma su dobre i ako pratis samo ono sto oni rade moze se zaraditi eu negoço nego dobro Nisam. Koliko vidim ti si poetnik i kao takav e na kraju biti u minusu ako ne odustane. A ti je kao na kladionici, ita tipove da je jedan tenisa bolji od drugog, pogodi jedan par, drugi. Trei izgubi i izgubio si sve. Da je to tako da prati neki portal i slua njegove oklade, pa onda bi para svi radili i obogatili se. Dok kod kladionica ako s poklope neki parovi ljudi mogu biti u plusu u odnosu na kladionice, kod forexa to funkcionira tako da kad netko dobije milion dolara, svi drugi isti taj tren moraju izgubiti milion dolara, dakle zbroj uvijek mora biti nula. O que é o que você está procurando é o que você está procurando? Não é o que você está procurando? Mas não é o que você está procurando. Mas você não pode deixar de usar o seu celular no seu celular. . Ja sam esta sa prvih 100 dobio, upalio neke pozicije, zaboravio ih ugasit i poraslo to na par sto dolara, nakon toga sam 10 puta za redom izgubio i bio u debelom minusu. Ne moe upasti u neto preko noi i nadmudriti ljude koji se tim bave cijeli ivot. Ima izbor, ili odlui posvetiti ivot samo tomei i bavi se profesionalno, ili odustani jer e biti u minusu. CroLog 2016-07-05 13:11:33 UTC 16 nedo ti bog da se registrriras, zovu svako nekoliko mjeseci na telefon iako im reces da nezovu. Jos s nethr lazno reklamiranje kaze dobijes 50 za trade, kad ono neki demo trade za ucenje janjicar 2016-07-05 13:43:32 UTC 17 A koliko si zaradio sa tih 100 ako nije tajna. Jesam pocetnik sam a interesuje me par stvari, iskustvo me tvoje interesuje pa zato i pitam Da li si koristio stop loss opciju. Npr ako previse ides u gubitak da zatvoris poziciju .. janjicar 2016-07-05 13:50:43 UTC 18 Ja sam uplatio 100 i dobijes 100 od njih, da bi tih 100 njihovih mogao dignut moras 150 imati zarade. Dakle ja sam imao profita 250 i dobio odmah njihovih 100 na racun. Bugi 2016-07-05 15:01:25 UTC 19 Ma ne sjeam se ba, bilo je to prije par godina, par sto. Koristio sam te opcije, ali sve je para lutrija. Janjicar 2016-07-05 15:03:29 UTC 20 Aham, izvini sto te smaram jesi li imao nekih problema prilikom podizanja novca FX lider, Tele trejd i Almirante mercado Zaboraviete odmah poto se registruje jer e za nepunih 3 minuta minuta zvati osoba koja Pria u petoj brzini da Vas ubedi naravno ako uspe mene nije uspela ne znam ni ja zato. Dobiete demo raun (istie za 30 dana) sa ini mi se 100000 virtuelnih naravno, posle tog perioda ustvari 29 dan ete imati oko 1000 i manje opet virtuelnih naravno ta da oekujete drugaije. Elem kada Vas pozovu imaete priliku da quotprihvatitequot sve njihove usluge itaj jednostrane para brincadeira njihovu korist. Zavisi od osobe koliiko je lakoverna. Tako hteli ili ne u pravu ste 100 sve to ste naveli u prvom postu Posle svakog jbenog dobitka me je valvá quaDa li elite da otvorite pravi raun s obzirom na vae dobitke na nafti. Quot quaqi elite da otvorite pravi raun s obzirom na vae dobitke na srebru. Quot quaDa li elite da otvorite pravi raun s obzirom na vae dobitke na indeksima. Na kraju mi ​​je laknulo kad mi je istekao demo raun mada me je i tada zvala. Re: FX lider, Tele trejd i mercado Almirante Ne pitam da li je prevara, ve da li neko ima neka iskustva sa forexom, i da li moe da se naui neto o radu berze, makar sa demo nalogom Klinac mi se zapalio, hoe da Bude bogata kad poraste. Piem ovde na osnovu svog sedmogodinjeg iskustva. Forex nije za svakoga, nije igra kako neki hoe da ga predstave, nije ni prevara a nije ni kocka. Za forex je potrebno ogromno znanje, iskustvo, strpljenje, disciplina, informisanost, izgraena stabilna strategija poslovanja. Forex je izuzetno stresan, opasan za mentalno zdravlje a postoje i drugi rizici kao to su bankrotstva, zaplena i slino. Para se amarrar brokera, danas postoje stotine brokera u svetu, ima ih od veatom ozbiljnih do prevarantskih, regulisanih od strane regulatornih tela do neregulisanih, para je svaiji izbor rizika, kome e poveriti svoj kapital. Ne morate se registrovati kod brokera koji operiu na domaem terenu, postoje desetine veoma dobrih brokera u svetu koji vas nikada nee pozvati telefonom, koji vas nikada nee spamovati mejlom, koji vas nee niim uznemiravati. Deponovanje i povlaenje novca moe se izvriti na razne naine, od mnotva raspoloivih eprocesora kao to su skrill, paypal, i drugi, zatim putem bankarske kartice pa do prenosa sredstava putem bankarskog rauna. Takoe, povoljnost kod skoro svakog drugog brokera je to to ima sopstvenu karticu preko koje se moe vui lucro sa limitom od ak 2000 dnevno. Problema je najvie u sopstvenoj edukaciji, disciplinovanju i ogromnom odricanju dok se ne pone stabilno poslovati. Mora da se desi prelom u svesti trgovca, ili e nakon nekoliko godina odustati ili e biti uporan dok se ne prelomi u sopstvenoj linosti. Para je neto kao kurs za brazilske Bope, mnogi otpadnu a samo poneko proe. Da ne govorim gluposti, dole moete videti rezultate moje sedmogodinje muke. Nikome se ne preporuujem i nemam vremena za pomo, elim ovim samo da skrenem panju da svako dobro razmisli pre nego to zapone ovaj avolski posao. U forex-u Bog ne pomae i ne postoji srea. Re: FX lider, Tele trejd i Mercado do Almirante Forex nije za svakoga, nije igra kako neki hoe da ga predstave, nije ni prevara a nije ni kocka. Za forex je potrebno ogromno znanje, iskustvo, strpljenje, disciplina, informisanost, izgraena stabilna strategija poslovanja. Forex je izuzetno stresan, opasan za mentalno zdravlje a postoje i drugi rizici kao to su bankrotstva, zaplena i slino. . Ovo sve to si naveo vai za mnogo toga u ivotu postoje stotine brokera u svetu, ima ih od veoma ozbiljnih do prevarantskih, regulazanih od strane regulatornih tela do neregulisanih, para je svaiji izbor rizika, kome e poveriti svoj kapital. Ne morate se registrovati kod brokera koji operiu na domaem terenu, postoje desetine veoma dobrih brokera u svetu koji vas nikada nee pozvati telefonom, koji vas nikada nee spamovati mejlom, koji vas nee niim uznemiravati. . Moe li da objasni zato je obavezno da naim sredstvima raspolau brokeri Zato ne moemo mi sami, direktno, da kupujemo i prodajemo na berzi. Grand prix za najkomentar 2008, 2010, 2013. Specijalne nagrade za komentar van kategorije 2009, 2011, 2012. belex. rsnaslovnafaq Kao fiziko lice u trgovanju na Beogradskoj berzi moete uestvovati iskljuivo putem brokera. Spisak svih lanova Beogradske berze - brokersko-dilerskih drutava moete pogledati na internet stranici: lanovi Berze. Brokeru dajete nalog za trgovanje u kom specificirate koje hartije od vrednosti elite da kupite (ili prodate), po kojoj ceni, itd. Kolege iz brokersko-dilerskih drutava e vam pojasniti sve dodatne detalje i eventno vam pruiti usluge savetovanja. Naknade za usluge propisane su tarifnicima investicionih drutava, tako da je u vaem interesu da kontaktirate vie brokersko - dilerskih drutava i informiete se o uslovima pruanja njihovih usluga. Ne postoje nikakvi preduslovi za trgovanje na Berzi, um minimo ulog takoe nije ni na koji nain propisan, ve obim vaeg ulaganja zavisi od sredstava koje ste Vi spremni da uloite u izabrane hartije od vrednosti. Ovde je samo reeno da mora preko brokera, um ne i zato ini mi se da je prekopiran pravosudni sistem, gde sa pravednikom (sudom) komunicira putem advokata. Grand prix za najkomentar 2008, 2010, 2013. Re: FX lider, Tele trejd i Mercado do almirante Ovo sve to si naveo vai za mnogo toga u ivotu Moe li da objasni zato je obavezno Da naim sredstvima raspolau brokeri Zato ne moemo mi sami, direktno, da kupujemo i prodajemo na berzi Najvie zbog spreavanja pranja novca. Broker ti uzima izjavu odakle ti novac koji investira, takve su regulative. Drugo bi bilo da direktno raspolae svojim novec na interbank tritu, para bi biografia raj za kriminalce, ubaci novac na berzu, obrne nekoliko puta i vue opran novac. Inae, u forex-u sam direktno trguje kada i koliko eli sa svojim odnosno brokerovim novcem (alavancagem) um corretor ti samo omoguuje da posluje preko njegove platforme. Ovde, kada kaem sa brokerovimk novcem, para znai da ako ja angaujem mojih 100 i ako mi je poluga 100 onda ja u stvarnosti poslujem sa 10.000. Kod forex-a, za razliku od berze hartijama, brokeru daje skenirana ID dokumenta i dokument kojim se dokazuje adresa stanovanja i sa tim dokumentima broker je duan de você svojoj banci otvori poseban raun na tvoje ime preko koga se direktno trguje na tritu. Para naravno nikad nee znati jer je to obaveza brokera a ne tvoja za razliku od berze hartijama gde ti mora da da se registruje i otvori namenski raun. Poslednji colocou Aureraola Bees. 16.12.2014. U 11:30 Re: FX lider, Tele trejd i mercado Almirante Najvie zbog spreavanja pranja novca. Broker ti uzima izjavu odakle ti novac koji investira, takve su regulative. Drugo bi bilo da direktno raspolae svojim novec na interbank tritu, para bi biografia raj za kriminalce, ubaci novac na berzu, obrne nekoliko puta i vue opran novac. Inae, u forex-u sam direktno trguje kada i koliko eli sa svojim odnosno brokerovim novcem (alavancagem) um corretor ti samo omoguuje da posluje preko njegove platforme. Ovde, kada kaem sa brokerovimk novcem, para znai da ako ja angaujem mojih 100 i ako mi je poluga 100 onda ja u stvarnosti poslujem sa 10.000. Kod forex-a, za razliku od berze hartijama, brokeru daje skenirana ID dokumenta i dokument kojim se dokazuje adresa stanovanja i sa tim dokumentima broker je duan de você svojoj banci otvori poseban raun na tvoje ime preko koga se direktno trguje na tritu. Para naravno nikad nee znati jer je to obaveza brokera a ne tvoja za razliku od berze hartijama gde ti mora da da se registruje i otvori namenski raun. Re: FX lider, Tele trejd i Almirante mercado Moe li da objasni zato je obavezno da naim sredstvima raspolau brokeri. Najvie zbog spreavanja pranja novca. Broker ti uzima izjavu odakle ti novac koji investira, takve su regulative. . Izgleda se razume, pa od tebe ja i gomila neupuenih tek oekujemo znanje na dar, ali ovo gore je mnogo naivno Kad bi to tako bilo, opet nam ne bi trebali brokeri, investitori bi jednostavno otili u sud, potpisali izjavu o poreklu novca i sa Tom izjavom i eventnom potvrdom da nisu pod istragom trgovali do mile volje Da si rekao da su brokeri pre svega neophodni zbog profesionalnog znanja koje imaju, para bi mo bilo u redu, ovako. Grand prix za najkomentar 2008, 2010, 2013. Specijalne nagrade za komentar van kategorije 2009, 2011, 2012. Re: FX lider, Tele trejd i mercado Almirante Izgleda se razume, pa od tebe ja i gomila neupuenih tek oekujemo znanje na dar, ali Ovo gore je mnogo naivno Kad bi to tako bilo, opet nam ne bi trebali brokeri, investitori bi jednostavno otili u sud, potpisali izjavu o poreklu novca i sa tom izjavom i eventnom potvrdom da nisu pod istragom trgovali do mile volje Da si rekao da su Brokeri pre svega neophodni zbog profesionalnog znanja koje imaju, para bi mo bilo u redu, ovako. U prvom postu te interesovala trgovina, sada te interesuje politika trgovine. Ne mogu ti pomoi poto se bavim iskljuivo trgovinom. Re: FX lider, Tele trejd i Almirante mercado Izgleda se razume, pa od tebe ja i gomila neupuenih tek oekujemo znanje na dar, ali ovo gore je mnogo naivno Kad bi to tako bilo, opet nam ne bi trebali brokeri, investigtori bi jednostavno otili Você está procurando por outros produtos que você está procurando. Por favor, entre em contato com o Twitter, clique no botão direito do mouse. Brokeri prikupljaju naloge braco Re: FX lider, Tele trejd i Admiral market brokeri prikupljaju naloge braco Aaa, oni su ustvari nametenici berze, ili preciznije, spoljni saradnici. Pa da, neto kao advokati i sud. Grand prix za najkomentar 2008, 2010, 2013. Specijalne nagrade za komentar van kategorije 2009, 2011, 2012.

No comments:

Post a Comment